دانلود کاتالوگ

دستگاه آنالیز فلز XRF VANTA

دستگاه آنالیز فلزات  XRF VANTA

    

برای اندازه گیری مقدار عناصر دو روش وجود دارد یکی روش‌هاي شيمي تجزيه كه عمدتاً از تيتراسيون استفاده مي‌شود و دیگر روش تجزيه غير مخرب بوسيله اشعه که اصطلاحاً به آن XRF گفته مي‌شود كه مخفف كلمهX Ray Fluorescence  مي‌باشد، استفاده می‌شود.


دستگاه آنالیز فلزات XRF

استفاده از ایکس آر اف (XRF) سرعت بالا، هزینه پایین و دقت عملکرد بیشتری نسبت به سایر روش‌ها دارد پس همانطور که گفتیم دستگاه پرتابل آنالیز مواد به روش XRF برای شناسایی ترکیب و مقدار عناصر موجود در مواد استفاده می‌شود و در طیف گسترده‌ای از کاربردها از جمله صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، کارگاه‌های ریخته گری، لوله‌کشی، شیرها، جوش‌ها و اجزاء گرفته تا مخازن تحت فشار، استخراج، آنالیز میدانی در مطالعات زمین شناسی و زیست محیطی، مطالعات زیست محیطی، متالوژی، شناسایی مواد،کلاس بندی آلیاژی (بخصوص فولاد ضد زنگ)، کنترل ایمنی محصولات (از نظر وجود مواد سمی و مضر به خصوص فلزات سنگین) و ... آنالایزرهای وانتا آزمایش‌هایی را در هر مکان و هر زمان با نتایج دقیق و قابل تکرار ارائه می‌دهند.

هنگامی که متخصصان بازرسی برای ارائه داده‌های PMI سریع و دقیق به یک ابزار تحلیلی قابل اعتماد نیاز دارند، به تحلیلگر Vanta روی می‌آورند.

فروش دستگاه انالیز فلزات

آنالایزرهای وانتا ابزاری ایده‌آل برای بررسی ترکیب شیمیایی و درجه جوش هستند. دوربین هدف گیری 3 میلیمتری بازرس را قادر می‌سازد تا مهره‌های جوش نازک را مستقل از مواد پایه و همچنین سایر فلزات به هم چسبیده، آلیاژها و اجزای ثابت کوچک مانند سیم‌ها و لحیم کاری‌ها را به دقت تجزیه و تحلیل کند. یک دوربین پانوراما تصاویر را همراه با نتایج تجزیه و تحلیل برای بایگانی و گزارش ذخیره می‌کند.

آنالایزرهای وانتا که قادر به تحمل محدوده دمایی 10- درجه سانتیگراد تا 50 درجه سانتیگراد هستند، تضمین می‌کنند که شما 100٪ زمان تست را بدون اتلاف وقت برای خنک شدن حتی در محیط‌های گرم دریافت می‌کنید. این دستگاه‌ها برای بازرسی در حین کار سیستم‌های با دمای بالا و سطوح نمونه داغ تا دمای 425 درجه سانتیگراد مهندسی شده‌اند. استحکام و دوام آن‌ها باعث می‌شود که آنالایزرهای وانتا در برابر آسیب برای حداکثر بهره وری و زمان کار با حداقل هزینه مقاوم باشند. آنالایزرهای XRF دستی Vanta دارای استاندارد IP 65 برای مقاومت در برابر باران، خاک و گرد و غبار هستند.
     

جهت دانلود کاتالوگ دستگاه آنالیز فلزات XRF  کلیک نمایید.
 دانلود کاتالوگ دستگاه آنالیز فلزات

 

تعدادی از ویژگی‌های دستگاه آنالیز فلزات VANTA :

• آنالایزرهای Vanta دارای صفحه نمایش لمسی LCD شفاف و روشن هستند که در هر نوری قابل خواندن است.
• نام کاربری و رمز ورود منحصر به فرد برای هر کاربر.
• بدنه و فرم فاکتور متعادل آنالایزر برای استفاده راحت و طولانی مدت.
• دکمه‌های ارگونومیک و جوی استیک دکمه‌ای درجه صنعتی به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی سیستم را با دستان دستکش هدایت کنند.

دستگاه کوانتومتری بهترین وسیله برای آزمون غیر مخرب برای آنالیز فلزات است. المپوس Olympus پیشرو در فناوری XRF با شهرت کیفیت و دقت است.




جهت دریافت اطلاعات فنی، ویدئوها و مقالات آموزشی دستگاه آنالیز فلزات XRF با بخش فروش به شماره 88685297-021 تماس حاصل فرمایید.

 محصولات مرتبط
Related Prouducts




         
  عیب یاب کراتکرامر
  دستگاه آنالیز فلزات
  عیب یاب التروسونیک سه بعدی پیشرفته VEO
  عیب یاب التراسونیک سه بعدی پیشرفته AGR